Lørdag

God morgen fine♥

For noen dager siden bestilte jeg meg et nytt kamera, og det har kommet til Koppang i dag. Så jeg må få hentet det så fort som mulig. Kan ikke vente med å få tatt fine bilder til bloggen. Det har vært mye iPhone og instagram bilder her og nå begynner jeg å bli passe lei av det. Jeg kjøpte meg Canon 700D, så nå skal det bli fine bilder og fart på bloggen!

I dag skal jeg egentlig ingen verdens ting annet enn å rydde rommet mitt. Det trengs for å si det sånn! Det er klær utover hele gulvet og det finnes ingen orden noe sted. Kanskje jeg til og med gjør litt om her inne. Skal hvertfall,  vise dere bilder av rommet når jeg får det nye kameraet. Kanskje det til og med blir en romvideo, hvem vet!

Hvis dere trykker på om meg lenken på høyre siden, har jeg akkurat oppdatert den. Skal endre header så fort jeg får nytt kamera og fikse litt andre ting på designet. Vet ikke helt om det var helt meg, men det får vi se på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg