Om meg

Den 8. februar 1996 kom en jente med kullsvart hår og bollekinn til verden. Etterhvert som årene gikk ble håret lysere og lenger. Så klippet jeg det og siden har det aldri villet bli langt igjen. Da jeg var to år fikk jeg en lillebror jeg som fort ble veldig glad i. Vi lekte sammen hele tiden og var veldig gode venner, noe vi også er den dag i dag! Jeg hadde en klut som jeg kalte for Dy. Denne gikk jeg å suttet på absolutt hele tiden og til slutt måtte mamma ta den fra meg. Jeg var alltid selvstendig og likte og gjøre tingene selv.

Jeg gikk på Opphus skole fra første til sjette klasse. Det var en liten bygdeskole med få elever og etter seks år ble den for liten for meg. Jeg ville ha noe større, få nye vennskap og utvikle meg på en måte jeg ikke fikk til der. Etter jul begynte jeg på Koppang barneskole. Det var det beste jeg kunne ha gjort! Jeg trivdes utrolig godt og fikk nye venner jeg bare kunne ha drømt om så lenge jeg gikk på Opphus. Barneskolen gikk på en, to tre og plutselig sto ungdomskolen for tur. Det var der jeg ble kjent med verdens beste jenter. Jeg kjente dem jo endel fra før, men vennskapet utviklet seg til et veldig nært bånd mellom oss alle og  i dag kunne jeg  virkelig ikke klart meg uten dem. Vi var fem jenter som var sammen konstant på skolen og fant på mye gøy utenom. Jeg hadde ikke vært den personen jeg er i dag om jeg ikke hadde hatt dere og blitt så godt kjent med dere♥ 

Så var ungdomskolen over og et nytt kapittel begynte – Videregående. Jeg og vennene mine valgte alle Studiespesialiserende. Da kom det også to andre jenter inn i gjengen og det ble enda fler fine jenter og være med. Vi har hatt det utrolig gøy sammen og jeg tror ikke at dette året ville vært så bra uten dere! Nå starter jeg snart på mitt andre år på Midt-Østerdal Videregående skole, og jeg gleder meg faktisk veldig. Både til å få noen nye fag og faktisk lære noe nytt. I år får vi velge fag, noe jeg syns var veldig spennende selv om det ikke var så veldig mye å velge mellom. Jeg tror at dette året også vil gå utrolig fort og jeg håper på mange fine minner som jeg kan ta med meg videre.

Denne bloggen er jo et eget kapittel. Den var ikke den første jeg har blogget på. Det har vært utallige andre blogger som alle ble slettet etterhvert som jeg ble flau over bloggnavnet eller syns at blogging ble kjedelig. Denne bloggen har jeg faktisk holdt på med i over tre år. Den 6. mars 2014 blir bloggen fire år! Jeg er ganske stolt over at jeg har blogget såppas lenge selv om det ikke bare har vært bra. Det har vært lange bloggpauser, mange dager der jeg ikke har orket å blogge og det har vært dager hvor jeg har vært et trykk unna å slette hele greia. MEN, jeg har også hatt stor glede av dette stedet. Det er et sted hvor jeg kan skrive akkurat hva jeg vil og når jeg vil. Det er mitt sted. Jeg har hatt dager hvor jeg ikke har gjort annet enn å bytte design, forhåndskrive blogginnlegg og tatt bilder. Jeg har sminket meg i helgene bare for å ta bilder til bloggen for så å fjerne sminken igjen etterpå. Jeg har brukt utallige timer forran skjermen og blogsoft. Men jeg angrer ikke. Bloggen har utviklet seg og det har jeg også. Jeg kommer til å blogge så lenge lysten for å skrive er der, noe jeg håper blir i mange år! 

Vil bare si tusen, tusen takk til alle dere som leser denne bloggen! Det hadde ikke vært det samme uten dere. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg