Kino

Hei! I dag dro vi fra Elløen, og er nå kommet til Hvalstad. Skal bare sove er en natt før vi tar toget videre til Egersund i morgen tidlig. Jeg skulle ønske at vi kunne ha vært på Elløen enda noen dager, for det er så utrolig fint der! I tillegg er det så mye fint å ta bilder av. Skal vise dere bildene jeg har tatt når jeg får lagt dem inn på dataen og når jeg ikke blogger fra iPhonen.

I dag har jeg, mamma og lillebror spist pizza og nå skal vi ut på kino. Vi skal se Now you see me. Håper den er bra! Er det noen som har sett den? Nå må jeg løpe, vi blogges:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg