SOMMERFAVORITTER

Sammarbeid //

 

Her om dagen fikk jeg en pakke i posten fra Yves Rocher. Denne gangen fikk jeg en hårolje, en after sun og en olje for kroppen. Dette er det som stod om produktene på hjemmesiden og mine meninger om produktene.

HAIR REPAIR OIL

Uunnværlig for deg med tørt og slitt hår! Reparerende babassuolje og nærende makadamiolje gjør håret mykt og føyelig. Denne passer jo perfekt til håret mitt som er såppas slitt som det er. Har ikke rukket å teste den enda, men gleder meg veldig til å se resultatet. Håper at den funker og at håret blir bedre!

DRY BODY OIL

Feriefølelse for huden! En eksotisk duftene tørrolje med monoï fra Tahiti som gir en fløyelsmyk hud uten at den føles det. Spray på kroppen for å tilføre fuktighet og gi en fin glød til sommerhuden.Denne oljen fikk jeg også i fjor sommer, og da brukte jeg den som sololje. Den funket veldig bra som det og huden fikk fort en gyllen farge!

FUKTIGHETSTILFØRENDE AFTER SUN LOTION

Denne fuktighetstilførende after sun lotionen tilfører huden fuktighet og forlenger brunfargen. Den inneholder aloe vera som svaler og lindrer samtidig som den gir masse fuktighet. Huden blir fløyelsmyk og smidig med en vakrere, mer holdbar farge. Passer både ansikt og kropp.Denne har jeg allerede begynt å bruke og huden er blitt mykere. Etter at jeg kom hjem fra Spania begynte jeg å flasse på ryggen og på låret, men med en gang jeg begynte å bruke denne har jeg ikke flasset noe mer! Anbefales! 

 




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg