SPANIA DEL 1

Hei! I morgen drar jeg og mamma på en ridetur til dit jeg jobbet i fjor sommer. Tror det blir en veldig fin tur og jeg gleder meg veldig til å møte søte Malena igjen ♥ Her er noen bilder fra Spania. Beklager for dårlig blogging. Jeg har jobbet og vært veldig sliten i det siste. Var også hos tannlegen i dag siden jeg mistet den ene stangen som sitter bak tennene etter at man har hatt regulering. Hun som satte den på igjen hadde nok aldri gjort det før, for den er satt på helt feil og nå gjør det vondt i alle tennene. Jeg klarer ikke bite av noen ting og alt er ømt og vondt.. Tusen takk for det.

Nå skal jeg fjerne sminken og legge meg. Er så utrolig sliten nå og både hodet og tennene verker som bare det. Håper alt er bedre i morgen. Vi blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg