Farge håret?

Jeg tenker hele tiden på om jeg skal farge håret mitt lysere igjen. Men, så føler jeg at jeg kler det mørke mye bedre, samtidig som det etter en del farging har blitt veldig mørkt. Nesten litt for mørkt. Denne fargen jeg har på bildet fikk jeg etter at jeg hadde farget håret brunt den første gangen. Og like etter dro jeg til Egypt. Der ble håret solbleket og fikk en litt mer naturlig farge. Det blir sikkert vanskelig å få akkurat den samme fargen siden dette er solbleket osv, men det frister så veldig å bare farge det lysere igjen og se hva som skjer og om jeg liker det. Hvis ikke er det jo alltids mulig å farge det tilbake til slik jeg har det nå. Kan jo hende jeg blir helt gulerot også. Du kan se flere bilder av håret sånn det var HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg