Supre dager

God morgen! Jeg har så klart blitt syk, så har ikke orket å oppdatete bloggen noe særlig. Har bare ligget å solt meg ved bassenget og på stranden, så nå er jeg solbrent på rumpa.. Dagene går veldig sakte her og det er utrolig varmt. Heldigvis blåser det litt innimellom!

I går feirer vi besteforeldrene mine sin 70 års dag, noe som var veldig koselig! Var veldig god mat og stemningen var super! Nå skal jeg spise frokost og løpe ut i varmen for å få litt mer farge på kroppen. Vi blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg