Første dagen

God kveld! Da er den første ordentlige dagen i Spania ferdig og jeg har akkurat lagt meg. Har for det meste ligget ute i solen i dag for å få litt farge på kroppen – noe jeg faktisk har klart! Jeg føler meg så mye bedre med en gang jeg blir litt brun. I morgen skal vi på et lite marked og jeg håper jeg finner masse fint. Uheldigvis har jeg ikke så mye plass i kofferten, så må tenke litt smart. Skal også ned på stranden for å prøve ut det. I dag har jeg bare ligget ved bassengkanten så blir godt med litt variasjon. God natt!

Bildene blir i litt forskjellig størrelse siden det er mobilblogging, men det får gå!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg