SPANIAAA

Endelig er det sommerferie og jeg er på vei til Spania! Wiii, gleder meg som en gal til to uker med varme, sol, brunfarge, strender og herlige Spania. Har ikke tatt med meg dataen så kommer til å blogge fra iPhonen, men det går vel greit. Håper også at det er nett der!

Jeg har prioritert skolen de siste ukene og derfor har bloggingen vært litt til og fra. Men nå som jeg har fri og ikke trenger å tenke på skolen skal det bli godt å komme i gang igjen med bloggen. Tror det skal være nett på flyet, så kanskje det kommer en oppdatering da:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg