Superhelg

Hei! Nå sitter jeg å ser på Paradise. Har sett episoden før, så er ikke så veldig spennende å se på nå egentlig. Derfor tenkte jeg at jeg skulle blogge litt. I helgen var jeg på dansefest på Atna og på søndag spilte vi fotballkamp mot Tangen. Det gikk ikke så veldig bra, men det gjør ingenting. Har også akkurat skrevet ferdig en engelsk innlevering som jeg er superglad for at jeg er ferdig med. Den var den siste innleveringen dette året, noe som er sykt godt å tenke på! Endelig blir det snart sommer og skoleslutt, wii!

Følg @livekulsvehagen, @johanneholm og @tinafjellmoo på instagram

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg