Endelig sommer

Dagen i dag har vært super! Jeg startet dagen med å spise frokost ute på terassen med mamma og lillebror. Etter det hentet jeg frem solsengen og lå å sekte i ca. to timer. Husker at jeg kikket bort på termometeret og så at det var 35°c. Siden jeg har blitt så syk (dødssyk Kristin), så klarte jeg ikke være ute noe lenger. Har også spist kake med mamma, momo og biss før det kom en liten regnskur. Det var egentlig litt fint at det begynte å regne, for da fikk jeg endelig begynt å rydde i kleshavet som ligger utover gulvet. Endelig er det litt gulv som syns, og jeg slipper å være redd for å skli vær gang jeg får ut av sengen. Nå er det middag og jeg skal ned å stappe i meg masse mat. Er så sulten at jeg kunne spist en hel ku! Hva har dere gjort idag?


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg