PINK BALLOON

Hei! Fant en rosa hjerteformet ballong her om dagen og tenkte at jeg kunne blåse den opp og ha den på rommet mitt. Men så kom jeg på at jeg er redd for å blåse opp ballonger (ballonger generelt) og at det kanskje må være helium i den for at den skal sveve. Så da blåste jeg den forsiktig opp (brukte kanskje fem minutter) og hang den på mammas kontor. Håper hun ble glad♥ Men først måtte jeg jo ta litt bilder til bloggen. Kan vel ikke si at alle ble like fine, så da fant jeg det som jeg så mest gal ut på og det bildet som nesen ble mest klemt på. Jeg er veldig fornøyd med utvalget! Har til og med tatt meg tid til å sette på en effekt jeg fant på nettet. Ikke dårlig selv om man nesten ikke ser forskjellen! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg