Konfirmasjon

Ute høljregner det og jeg sitter inne med lekser. Denne mandagen er ikke akkurat en av de fineste. Det skulle vært sol, blå himmel og varm luft. Så kunne jeg sittet ute ogsolt meg mens jeg skrev engelsk. Humøret blir ikke så bra når man bare blir sittende inne å sture hele dagen heller. Blæh, gi meg sommer nå! Heldigvis er det ikke så lenge til vi drar tl Spania! Wii, gleder meg!

Konfirmasjonen i helgen var kjempekoselig! Det var hyggelig å se igjen familien på pappa sin side og møte andre mennesker jeg aldri har møtt før. Selve konfirmasjonen i rådhuset var veldig fin! Jeg har aldri vært der før når det har vært konfirmasjon der, så det var veldig gøy å oppleve! Middagen etterpå var også veldig god – for ikke å glemme kakene – NAM! En glad og fornøyd Anne Sophie trillet ut av bunaden etter en fin konfirmasjons fest! Gratulerer med dagen som var Astor♥

 

Dette var det eneste brukbare bildet av meg, og det sier jo litt. Haha. Skal få tatt ordentlige bilder av bunaden på 17. mai!

Mine fine kusiner♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg