Mine hårprodukter

Heei! Jeg feiret natt til 1. mai med masse fine folk i går. Det var kjempekoselig! Jeg dro hjem før de andre siden jeg er skikkelig forkjøla og var veldig sliten.

Siden jeg har vært en sugen blogger i det siste tenkte jeg at jeg skal komme med noen ordentlige innlegg nå. Jeg skal starte allerede nå med å vise dere hvilke produkter jeg bruker i håret mitt. Den vanlige shampooen og balsamen er fra Sunsilke, så de gidder jeg ikke vise. 


L’OREAL: Dette er en hårkur som inneholder olje. Denne skal gjøre håret mykt og lett. Er veldig fin om man har tørt hår.
REDKEN: Dette er også en hårkur, bare at denne hjelper mot ødelagt hår. Den bygger opp igjen håret og håret blir veldig mykt.


Begge disse to varmebeskyttende sprayene er fra REDKEN. Disse er de beste sprayene jeg noen gang har prøvd. Håret mitt er blitt mye bedre etter at jeg fikk disse.


Denne shampooen er fra KÉRASTASE og gir volum og hjelper mot tørt hår. Denne er veldig veldig god!

For å få kjøpt disse produktene må man dra innom en frisør.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg