God morgen

God morgen  Slettet det forrige innlegget fordi jeg fant ut at jeg hadde lyst til å blogge nå, og ikke vente til senere. Hadde egentlig tenkt at jeg skulle bli ferdig med alle lekser i dag, og det har jeg fremdeles tenkt til. Men jeg kan jo blogge litt også! På fredag var jeg på russedåp og senere russedåps festen. Det var kjempegøy å se alle i røde bukser, fine luer og godt humør! Jeg gleder meg så sykt til det er min tur. Bare to år igen! Jeg sov over hos Hedda, noe som var kjempekoselig! Dagen idag har ingen planer annet enn at jeg må være med familien og plukke søppel(!!!!) langs veien. Er ikke akkurat det som frister mest nåså jeg skal prøve å snike meg unna. Har dere forresten noen filmtips? VIl se noen fine filmer i dag! 

 


Her er de siste fire instagram bildene mine. ♥ Meg for ca en time siden.  ♥  Endelig har det begynt å bli vår ute.  ♥ 
♥  Nye sko og ny bukse. Skikkelig sommer outfit.  ♥  JUSTIN BIEBER konserten  ♥ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg