God morgen

God morgen! Våknet halv ni idag og fikk ikke sove noe lenger. Derfor passer det jo bra med et morgen innlegg! Solen skinner ute og det er nydelig vær! Jeg har sovet med vinduet oppe i hele natt, og det har ikke blitt noe særlig kaldt på rommet. Endelig begynner våren å komme! Nå må bare all snøen smelte, bakken må tørke og det må bli noen flere plussgrader ute. Åh, kjenner jeg gleder meg sykt til å gå i shorts, spille fotball på gressbanen, sole meg og bade!  Har ingen spesielle planer for dagen, men håper det dukker opp noe morsomt! Vi blogges

3 kommentarer
    1. Hei! Må først si du har en skikkelig fin kvalitetsblogg. Blir glad når jeg finner bra blogger som denne fordi altfor mange bloggere tar bloggen useriøst og bare publiserer tøys! Jeg skal kanskje bli fast leser her. Håper du blogger leeeenge! Jeg blogget masse før, men sluttet en periode fordi jeg fikke så mange teite kommentarer! Men nå har jeg begynt litt igjen, men har med passord bare fore vennene mine! Men du må ikke slutte. Du må blooge 4ever!! 😀 Men du. Jeg har noe til deg forresten. Det er en sånn konk jeg akkurat deltok på selv. Den er utrolig bra. Du kan vinne masse kule ting, for eksempel ipad som er helt perfekt for meg fordi jeg er helt avhengig av apple produkter og mac’en min! Hihi!! Men kanskje du har mer hell, enn meg?! Delta da! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg