Alt for mye å gjøre

Hei!♥ Nå er det veldig lenge siden jeg har fått blogget noe. Denne uken er en helvetes uke på skolen. Har lekser, prøve, tentamen og presentasjon som skal bli gjort ferdig. Kjenner at jeg ikke er motivert i det hele tatt. Men jeg skal prøve så godt jeg kan og bli ferdig med alt sammen så fort som mulig. Lover derfor ingenting når det gjelder blogging, men jeg skal så klart prøve om jeg får tid! Nå har jeg akkurat lest gjennom en presentasjon vi skal ha imorgen, og tror det kommer til å gå helt fint. Vet det er kjempekjedelig å lese om at jeg skriver om skole osv, men akkurat nå skjer det ikke så mye annet. Jeg har også sminkefri uke – siden jeg tapte et veddemål – så da blir det ingen nye bilder nå. Jeg ser virkelig ikke ut. Har store poser under øynene og det ser ut som om jeg ikke har sovet på hundre år. Takk og lov er det over på fredag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg