Påskevær

God morgen! Jeg har hatt en super koselig hyttetur med jentene denne uken! Vi har gått litt på ski, sittet ute i solen å grillet og vi har spilt kort og spist sjokolade♥ Været har vært på topp og de tre dagene var supre! Jeg la så klart kameraet i sekken til Johanne, så dere får ikke så mange bilder før jeg får igjen kameraet. Men det får gå. Nå har jeg pakket baggen og er klar for enda en hyttetur. Skal være på seteren til søndag tror jeg og jeg har funnet ut at jeg ikke har nett der oppe. Derfor blir det ingen blogging før jeg kommer hjem på søndag. Håper alle har en kjempefin påskeferie videre!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg