Todays

God morgen! Våknet av meg sekv klokken sju idag og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Hvorfor må jeg våkne så tidlig nå som det først er ferie? Får trøste meg med at jeg får mye mer ut av dagen! Senere i dag skal jeg  til Hedda og være der litt.  De andre her hjemme skal på besøk og der er det ingen på min alder, så orker ikke være med dit. Når jeg kommer hjem må jeg pakke til hytteturen med jentene. Blir der fra mandag til onsdag, så blir nok litt å pakke. Skal prøve å forhåndsskrive noen innlegg som kommer når jeg er borte. Nå er det frokost, vi blogges♥

Genser fra Vero Moda // Bukse fra BIK BOK

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg