Påskeferie

Heei! Endelig er det påskeferie og den skal nytes fullt ut! På mandag drar jeg og de andre jentene på hyttetur og blir der til onsdag. Når jeg kommer hjem igjen skal jeg og familien opp på setra og være der noen dager. Vet hvertfall at det kommer til å bli en kjempefin påske! Kanskje ikke det å være på setra i så mange dager frister så veldig, men det får gå. 

Ellers så sitter jeg å blogger fra verdens tregeste data. Skolepcen min bestemte seg for å klikke (enda en gang) så da får dette duge. Jeg har også fått mamma sin iPhone 4s. Hun kjøpte seg en ny mobil og dermed fikk jeg byttet ut min knuste iPhone som hadde en låseknapp som ikke fungerte med en nesten ny en! Åh, tusen takk mamma♥ Jeg har også ryddet rommet, så nå skal jeg bare slappe av før jeg skal kose meg med familien ikveld! Vi blogges

Bukse fra BIK BOK // Genser fra Pieces // Jakke fra Gina Tricot

 

2 kommentarer
    1. Hallo! Utrolig fint outfit<3 Er innom for å ønske deg en god påske. I samme slengen lurte jeg også på om du kunne kommentert mitt nyeste outfit som jeg har publisert på bloggen min. Elsker å høre hva dere synes om outfitene mine.. Og selvfølgelig, alltid kjekt med faste lesere, hihi. Kan godt bli fast leser på din blogg også hvis du vil. Da håper jeg virkelig du vil kommentere på mitt nyeste outfit, ha en strålende påske videre, stilig blogg!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg