Laurdag

Lørdag må være den beste dagen i uken. Da kan jeg sove så lenge jeg vil, være oppe så lenge jeg vil uten om å tenke på at jeg kommer til å ødelegge skoledagen etterpå og jeg kan spise masse godteri! Hadde en kjempefin ridetur med mamma i dag og nå har jeg dusjet og er egentlig ganske klar for middag. Uheldigvis for meg er ikke det ikke middag før om en stund. Skal bare være hjemme i kveld med familien og kose meg, selv om det kan være litt kjedelig noen ganger. Hva skal dere i kveld?

GOD HELG ALLE♥

6 kommentarer
    1. Utrolig pen blogg du har, fortsett slik og du kommer til å få en helt fantastisk blogg! Pene bilder du tar, tipper at du har et ganske så bra kamera. Men kunne du hjulpet meg litt? Jeg har nettopp publisert bilder av rommet mitt, og lurer på hva dere synes, kunne du lagt igjen en kommentar på bloggen min og sagt hva du synes? Tuusen takk!

    2. Har lest bloggen din en stund nå og må si jeg er mektig imponert når du først blogger! Du er nydelig, skriver bra og har fine bilder. STå på Anne Sophie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg