Hurra, bloggen er 3 år!

Hurra hurra hura! Har hatt denne bloggen i hele tre  år. Har vært gode bloggperioder og ganske mange dårlige. Men den har alltid vært et sted jeg har kunnet skrive absolutt hva jeg vil. Selve bursdagen var igår, 6 mars, men da orket jeg ikke blogge og jeg hadde ikke noe å skrive om. Nå derimot har jeg masse å skrive, som blant annet å unnskylde meg for dårlig blogging i det siste. Hehe. Har ligget litt på latsiden når det gjelder blogging de siste dagene og det suger. 

Har noen bilder fra helgen jeg skal legge ut og så er det jo helg igjen imorgen! Denne uken har gått veldig fort og da er det utrolig godt med helg igjen imorgen. Har absolutt ingen planer for helgen, så om det er noen andre som ikke skal noe, ta kontakt så kan vi finne på noe sammen:):)

4 kommentarer
    1. Hei!
      For en utrolig blogg du har!
      Den er kjempe kul, og bildene er fantastiske!
      Du er en utrolig blogger, kansje du kunne stikke innom bloggen min, og gi meg noen tips?

    2. Hei, du! Kjempefin blogg du har, du får stå på videre med det flotte arbeidet med bloggen din, har du sett resultatene på hvor flotte bildene dine blir? Meen forresten. Jeg har nettopp publisert et innlegg på bloggen min om hodepynten min .. og kunne trenge litt hjelp! For hva synes DU om den? Er den stilig eller rar? Kan du sende en kommentar på bloggen min og si hva du mener?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg