Owl sweater

Heihei! Vinterferien er over og jeg som trodde jeg skulle være flink blogger nå som jeg hadde så mye fritid. Men neida. Klarte å gjøre alt annet enn å logge meg inn på blogg.no. Skal gjøre så godt jeg kan for å være flink nå. Blogglysten kom tilbake nå og jeg har masse å blogge om! 

De dagene jeg var i Oslo gikk så alt for fort. Hvertfall når jeg var med søteste Ragne♥ Vi shoppet, trente, var på Operaen og så ballett, gikk på café, så alle Varg Veum filmene, møtte beste Robin og Markus og koste oss masse! Nå skal jeg gjøre noen skole greier og så skal jeg begynne å rydde rommet mitt. Det er ikke akkurat så veldig ryddig her, og det begynner å bli en stund siden man kunne se gulvet. Kanskje på tide?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg