Spring Fever

Heei! Er kanskje litt sent å oppdatere bloggen nå, men har ikke hatt noe tid før idag. Alt har gått i ett og jeg har kost meg masse med søte Ragne♥ I går kjørte jeg og mamma lillebror til Gardermoen siden han skulle til London med mormor og beste. Etter de gikk jeg og mamma litt rundt og handlet noen småting, bla noen fine sko jeg skal vise dere senere. I dag har jeg og Ragne gått litt rundt i Bogstadveien og sett i noen butikker. Kjøpte ikke så mye, men skal ut igjen imorgen og se etter noe mer. Jeg, mamma, pappa og Rage var også i Operaen ikveld og så Spring Fever. Det er en ballett forestilling som var kjempefin! Elsker å se på at andre mennesker er så flinke å danse!

I morgen skal jeg også møte kmin kjære Robin igjen, noe som blir så utrolig koselig! Har ikke sett han på alt for lenge, og kan ikke vente med å gi han en stoooor klem! Nå skal vi snart sove og være utvilte til ny travel dag imorgen. God natt♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg