Vinterferie

Beklager for dårlig blogging. Det er bare at det er utrolig godt med vinterferie. Jeg kan sive lenge, ligge å slappe av til langt på dag, ikke bekymre meg for lekser eller noe som har med skole å gjøre og jeg kan vær ute. I går gikk jeg og noen andre fra familien ca en mil på ski. Er ganske fornøyd med at det gikk så fort! I dag har vi vært å pilket. Jeg syns ikke det var sånn kjempe morro, men det var koselig. Jeg har ikke så mange bilder, men dere kan få se det jeg har tatt.

I morgen reiser jeg til Oslo for å besøke Ragne. Jeg skal være der til fredag og tar med dataen sånn at jeg får blogget litt. Er jo alltid noe å blogge om når man kommer seg bort fra skogen her jeg bor. Skal pakke litt nå sånn at jeg slipper å stå opp så alt for tidlig i morgen. Vi snakkes♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg