NATTAAA

Har akkurat tatt en lang dusj og nå har jeg satt meg godt til rette i sengen. Er så deilig å bare slappe av med en serie eller noe rett før man skal legge seg. Da sover jeg ihvertfall bedre. Tok noen bilder før jeg dro på skolen idag. Eneste er at jeg ser ut som en bolle med lue og skjerf! Haha. Også er speilet skittent, jeg vet jeg vet. Og speilbilder er utrolig kjedelige (det vet jeg også), men finner ikke kamerastativet så det får bare gå for nå. God natt♥


Skjorte fra Gina Tricot // Hals fra BIK BOK // Lue fra Carlings

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg