Gjesteinnlegg

God ettermiddag! Anne Sophie har ikke blogget på lenge fordi hun ikke har giddet, så vi (Live og Johanne) tok saken i egne hender, og lagde et lite gjesteinnlegg.Fordi Live og jeg har forskjellige måter å uttale oss på, valgte vi å skrive hver vår del av dette innlegget. Live begynner med å beskrive dagen vår.

Morgenrøden så fin og blå sto på himmelen når jeg våknet i dag tidlig. Kulden har gitt seg og det begynner å gå mot varmere tider. Dette liker vi! Skoledagen har vært som vanlig. I timene har vi bare sittet og sett ut av vinduet, og opp i fjellene der den kalde, glitrende snøen speiler seg mot solen, og ligger som en glatt linje på viddene over skogholtet her på Koppang.

Nå som Live har fortalt om alle de «fine» omgivelsene vi har her på Koppang, skal jeg fortelle dere om hva vi skal bruke denne fantastiske ettermiddagen til. Live, Anne og de andre jentene skal på fotballtrening, mens jeg som er alt for kul for fotball, skal til min kjære bestemor på Rena.

Fordi Live og jeg aldri har blogget her før, så vet ikke dere noen ting om oss, så vi tenkte dere skulle bli litt bedre kjent med oss ved at vi skriver seks ting om hverandre. Jeg skal skrive seks ting om Live og Live skal skrive seks ting om meg

Live: Favorittband: Plumbo, Blond og dum, Selvopptatt, Tror hun kan bli lege (alle andre tviler), Liker å snakke om kroppen, Frekk og freidig

Johanne: Selvopptatt & selvgod, Vrang og frekk, Traktor og ski jente, Favorittartist: Anne Nørdsti, Forbilde: Tora Berger, Sivilstatus: Henger på alle

 



5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg