Dårlig samvittighet

Hei. Jeg har faktisk ganske dårlig samvittighet fordi bloggingen suger om dagen. Vet hvordan jeg tenker når de bloggene jeg leser ikke oppdaterer. Men siden skolepcen har kræsja, er jeg nødt til å bruke en minipc som er forferdelig treig. Og da har jeg nesten ikke tolmodighet til å sitte å vente på at bildene skal lastes inn på dataen og at den i det hele tatt skal skru seg på. Men nå har jeg satt meg ned å bestemt meg for at jeg skal trasse alle tanker om å kaste dataen i veggen for så å hoppe på den.

Sov hos Live fra igår til idag, noe som var kjempekoselig. Vi spiste tandori til middag og da ble jo hele dagen kjempebra! For det er jo noe av det beste som finnes! Ellers så vi endel på tigerstaden og sang en del. Begge er syke og har ødelagte stemmer, så noen av opptakene høres ikke så bra ut. Haha. Nå skal jeg hjelpe mamma og pappa med å lage taco. NAM, gleder meg♥ 


Et skikkelig fake a smile bilde

Fikk en pakke i posten idag. Viser dere ordentlig hva som var inni litt senere ♥

1 kommentar
    1. Du har et pent smil selv om det far fake a smile! Og den kjolen er så fiiiiin. Hvis det er en kjole da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg