Sliten blogger

Blogger fra iPaden så blir ikke noen bilder i dette innlegget. Det er så utrolig kjipt å ikke ha dataen i orden, hater å måtte bruke minipc og iPad for å blogge osv. Skal høre om data mannen på skolen kan fikse den imorgen, så da er det kanskje et lite håp om at jeg er back on track så snart som mulig!

Jeg er fremdeles kjempesyk og til tider så dårlig at jeg helst vil legge meg ned å dø. Haha, skikkelig klageunge idag. Var med å så på fotballtreningen til laget mitt idag, siden det var en dame fra kretsen der og hadde noen øvelser vi skulle prøve. Kjipt å være syk når det er noe sånt som skjer. Nå skal jeg gjøre noen lekser og så skal jeg sove å bli bra igjen! Vi blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg