Fuck This Shit

HERLIG!! Nå har skolepcen min kræsjet, jeg er blitt enda sykere, jeg har ikke levert innleveringen min enda og det er bare 20 minutter til fristen går ut, jeg har enda ikke lest til prøven imorgen og jeg må bruke en minipc som det tar hundre år å skrive på og som er satans treg. Virkelig herlig! Er et ganske klage innlegg, men akkurat nå er det virkelig ikke noe positivt å skrive. Alt er bare slitsomt og jeg får ikke til noen verdens ting. Gleder meg bare til å legge meg og sove nå. Bare for å sette toppen på kransekaka, så er dette andre gangen jeg skriver dette innlegget. Dataen gikk nemlig tom for strøm i stad og innlegget lagret seg ikke♥♥♥♥

Vet jeg har brukt dette bildet sikkert tre ganger før her på bloggen, men har ingen bilder på denne pcen og så passer det ganske bra til hvordan ting er nå. Så da får det bare gå. Fuck this shit

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg