Flink blogger

Har vært dårlig med blogging pga. at jeg har vært syk og feiret bursdagen til Lars Erik. Det var kjempekoselig og jeg tror alle hadde det kjempebra♥ Følte meg så dårlig igår, og når jeg kom hjem fra skolen sov jeg resten av dagen. Angrer litt på at jeg dro på skolen idag, for nå er formen enda dårligere. Håper bare jeg snart blir bra igjen, og at det ikke er influensa… Tror ikke jeg rekker å blogge så mye mer siden jeg må skrive ferdig en innlevering til i kveld og øve til prøve vi har imorgen. Ønsker meg selv lykke til med innleveringen!

.
Kjempefint instagram bilde med topp kvalitet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg