Morgenkåpe

God morgen! Tenkt at 2012 faktisk er over om bare noen få timer? Syns det er så trist å tenke på, for året har gått så utrolig fort! Men jeg har fått så mange gode minner jeg kommer til å huske for alltid♥ Om ikke så lenge kommer tre babes hit. Vi skal fikse oss sammen før vi drar til Mykleby og feirer det nye året. Tror det blir veldig veldig bra! 

Jeg har ligget å dratt meg i mange timer idag, så nå er det på tide å stå opp. Skal prøve å få til lit blogging før vi drar ut. Hvordan skal dere feire nyttåraften?


Følte ikke for å ta så mange bilder av hvordan jeg ser ut akkurat nå. Glemte å ta av sminken i går, så er helt svart rudt øynene og litt hoven i annsiktet. Veldig fint! Fikk denne “morgenkåpen” til jul, og edn er såå fin og god! Også er den litt classy da, haha♥ Tusen takk hvertfall

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg