Stygge rettetang

Hadde en kjempefin kveld igår med masse fine mennesker♥ Nå skal jeg bort til Momo og Biss (farmor og farfar) og spise middag med familien som har kommet på besøk. Det blir kos! Min beste venn er også død, nemlig rettetangen. Plutselig ville den ikke funke mer og bestemte seg for å være jævelig mot meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med håret mitt nå, så får se hva som skjer. Vil helst legge meg ned på gulvet å skrike, gråte og kaste den i veggen, men vet at det ikke hjelper noe. Kanskje den bare må få litt tid, så kanskje den våkner igjen?  Nå må jeg løpe, snakkes!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg