Juleaften 2012

Startet dagen med å finne julestrømpen full av godteri nede i stuen, så bar det opp i sofaen med dynen og der satt vi og ventet på at Tre nøtter og Askepott skulle begynne. Etter dette gikk vi ut i låven og lette etter fjøsnissen. De små ble jo såå glade for å finne nissen i høyet. Vi ga han grøt og sang noen sanger før vi gikk inn igjen. Senere på dagen var vi ute med hesten og tente fakler. Det var kjempekoselig♥ De små måtte også pakke opp noen gaver før vi spiste middag, for de var så utolmodige. Haha. 

Vi spiste kjempegod middag og etter det var det pakke påning. Er kjempefornøyd med alt jeg fikk! Er også så koselig å se på når andre åpner pakker de har fått av deg. åh, koselig ♥ De fleste bildene er av kjolen min, men det får gå. Er ikke alle som vil på bloggen, så det respekterer jeg. Nå skal jeg hoppe i dusjen og inn i finstasen enda en gang. Vet enda ikke hva jeg skal ha på meg, så det kan bli spennende. Har dere også på fine klær førstedag?

Kjolen er fra Bik Bok

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg