Long hair

God kveld♥ Har akkurat tatt inn hestene og nå skal jeg bare slappe av sammen med familien. I morgen kommer alle som skal være her på juleaften, så da blir det fult hus. Vet ikke om jeg får til å oppdatere så mye akkurat i morgen, men skal prøve så godt jeg kan. Skulle forsten nevne Fredrik. Så ivrig etter å få være på kjendisbloggen, woho. Han er kjempesnill, søt og singel, så jenter, ring han!♥ Absolutt en god gutt!

Fikk låne extentions av SIlje som jeg skal bruke på nyttårsaften, og måtte prøve dem ut i dag! Og herregud så fint og langt håret mitt ble! Har sååå lyst på langt hår selv, uansett om det er ekte eller ikke. Det er så fint! Vurderer sterk å gå til innkjøp av extention selv. Er så lei det slitte, korte og ikke minst stygge håret mitt. Får se hva jeg gjør. Det er jo ikke akkurat så billig heller…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg