Herlig søndag

I dag har det vært en super søndag. Har tilbrunget det aller meste av dagen hos beste Kaja♥ Vi har lagd brownies og sett på den aller fineste filmen i verden, nemlig The Notebook. Å gråte til den filmen er helt greit! Nå har jeg sittet å sett på håndball EM, å herregud så spennende det har vært! Gratulerer Montenegro.

Skal farge håret mitt i løpet av uken. Gruer og gleder meg fordi hårfargen er litt andereldes enn jeg egentlig hadde i tankene. Men fornadring fryder. Som man kan se på bilde over er håret mitt skikekelig tørt, slitt og missfarget.. Blææ, gleder meg til nytt hår!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg