Händerna mot himlen

 


Har for så vidt overlevd skoledagen i dag. Vi hadde matte tentamen og jeg grudde meg som et pinnsvin! For det første hater jeg matte. For det andre skjønner jeg ikke noen ting. Og for det tredje er det så sinnsykt kjedelig! Men jeg overlevde med godteri og iste. Hadde egentlig kjøpt inn godteri til i dag, men det hadde jeg spist opp. Men så var storesøsteren til en veninne av meg på butikken, så da fikk jeg litt likevel♥ Jeg er heldig!

Det er også fredag i dag, og det betyr bare en ting. Det er HELG! Og jeg elsker helger. Sove lenge og bare slappe av er noe av det beste som finnes! Skal på juleshopping i morgen med mamma, som sikkert blir veldig koselig. I dag skal jeg egentlig bare slappe av hjemme, se film og spise meg stor på hjemmelaget pizza og enda mer godteri. Ha en fin fredags kveld alle ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg