Første desember og julekaker

God kveld ♥ I går ble Live med meg hjem etter skolen. Vi lagde supergod pizza og så koselig film! Vi sovnet litt sent, så ble en daff og rolig morgen i dag. Vi brukse sånn ca en time på å spise frokost, for så å se enda en film. Så dro Live og jeg ble med mamma og broren min å lage julekaker! Det har jeg nå gjort den siste timen, og nå er jeg litt småkvalm av all kakedeigen. Menmen. Det er så utrolig koselig å lage julekaker med julesanger i bakgrunnen og levedne lys rundt seg. Er så glad det er desember og snart jul!

 






Nå skal jeg kose meg med noen episoder av Vampires Diaries! Åh, er blitt helt avhengig! Frister litt å ha en sånn kjempekjekk vampyr som kjæreste.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg