Close to lose it all

God kveld. Har akkurat sendt en innlevering på mail og skrevet ut den andre, så nå kan jeg bare slappe av og nyte resten av kvelden. Det er så utrolig godt å bli ferdig med sånne store ting. Flere som syns det? Har også spist kveldsmat med alle sammen her, noe som var veldig koselig! Hadde egentlig tenkt å blogge på skolen i dag, men det ble ikke tid til det. De gangene jeg har tid gidder jeg ikke, og de gangene jeg ikke har tid, har jeg kjempelyst! Det er så rart hvordan blogglysten svinger! Overskriften er en kjempefin sang av Nomy. Er helt forelsket i den♥ Anbefaler dere å høre på den! Vet også at bildene er noe alà dett jeg hadde i forrige innlegg, men tanke på svarthvitt og farger. Men har så dårlig fantasi når det gjelder redigering, så gjorde bare det samme. Nå skal jeg pusse tenner og hoppe i seng. God natt alle sammen♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg