Jeg elsker is

Det er så godt når man får levert en innlevering og alt med den er bra! Men føler det er nok snakk om lekser osv her nå. Har hatt smerter i brystet skikkelig lenge nå. Det er så vondt når jeg puster og når jeg gjør bråe bevegelser. Vet at det helt sikkert bare er sting i hjertet, at det vokser, men jeg syns det har vart så lenge nå. Og så gjør det så veldig vondt. Æææ, jeg hater smerte!

Har ikke noe bilder av hvor fin jeg ser ut nå, for det skal jeg spare dere for. Dere skal heller få se noen fine iPhone bilder tatt når jeg var på vei til bussen i går. For det er interesant det. Har kommet noe snø, og det har resultert med at det er blitt is. Isen har jeg funnet ut at er til for at jeg skal kunne skli og falle rett på rumpa. Jeg elsker is♥

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg