Third day in a row

Her ligger jeg strak tredje dagen på rad. Jeg virkelig hater å være syk. Har ikke overskudd og energi til noen verdens ting. Så det meste av dagen går med på å sove og drikke te. Er forresten helt utrolig lei te nå. Syns ingen av teene vi har her i huset smaker godt og varmt vann med melk og honning smaker ikke noe det heller. Halsen er så vond at jeg vil legge meg ned å gråte. Æsj, nå blir det bare et klage innlegg.  Jeg skal hvertfall laste ned noen serier og prøve om jeg orker å se litt på de. Ellers er det vel ikke så lenge til det er helg for de fleste heller. Så god helg til alle sammen♥ 

4 kommentarer
    1. Så fin header du har! Og så fine bilder du tar! God bedring til deg! Håper du snart blir frisk igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg