sykedag

Stod opp i dag og hadde bestemt at selv om jeg var litt syk i går, skulle jeg på skolen i dag. Men da jeg gikk ut av sengen klarte jeg nesten ikke stå, og halsen min var helt tett. Så det endte med at jeg måtte bli hjemme. Har hatt kjempevondt i hodet i hele dag og matlysten har vært helt på bånn. Har nesten ikke hatt stemme og kroppen værker og er stiv. Når jeg blir syk tenker jeg alltid at nå skal jeg se en film og se flere episoder av serier jeg ser på. Men det blir det aldri noe av. Når jeg ligger her klarer jeg ikke tanken av å skulle se på en skjerm. Og det er ikke før nå at jeg har kunnet sitte her å blogge. Nå skal jeg bare slappe helt av og håpe at jeg blir bedre til i morgen så jeg kan komme meg på skolen. Vil ikke ha fravær og kjede meg mer her hjemme!

Her har jeg tilbrunget mesteparten av dagen. Nå er jeg passe lei senga, men orker ikke flytte meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg