Ikke fullt så super start på uken

Heei♥ Endelig funker nettet som det skal, og jeg får blogget som jeg skal. Ellers tror jeg dette blir en dritt uke, rett og slett. Jeg er blitt syk. Har så utrolig vondt i halsen og er kjempesliten. Vi har masse innleveringer, fremføringer osv. De er heller ikke små, så de må jobbes endel med. Åh, kjenner jeg begynnet å bli lei. Mobilnettet på mobilen er brukt opp, noe som er super kjedelig. Jeg er støl i nakken. Jeg har fått regningen for skolepcen idag. Det er nihundre og ti kroner som bare forsvinner. Nihundre og ti kroner jeg ikke har. Æææ, også spiste jeg pepperkaker i sengen i sted, og nå er den full av smuler jeg ikke klarer å børste ut. Og heeelt til slutt så er det mandag. Får dere en fin uke?

Hadde hvertfall en veldig koselig helg med mamma i Oslo. Feiret tantes 40 års dag – noe som var kjempe hyggelig. Har spist sushi og møtt beste Robin som jeg savner noe uendelig mye hele tiden♥ Jeg har også tilbrunget nesten hele dagen med Kaja, Live og Hedda. Vi har fremføring i morgen, så måtte bli ferdig. Nå skal jeg faktisk legge meg. Jeg er helt død i hele kroppen. Vi snakkes

6 kommentarer
    1. haha ja, da skjønner jeg det! mye kulere å bruke penger du bare får helt plutselig til to nye bukser enn en jævla pc:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg