Snø, smuler og innleveringer

Heei♥ Har fått klager over at bloggingen min er sugen om dagen, så da får jeg oppdatere dere litt. Er egentlig ikke så veldig mye å skrive om, for det skjer ikke akkurat så veldig mye spennende om dagen. Eneste som har skjedd er at jeg er med på fotballtreningene igjen, det er blitt november, det har kommet masse snø og jeg er lei innleveringer, smuler og snø. 

Bilde fra når vi var i Hellas. Syns det passer til innlegget i og med at jeg hater smuler, snø og innleveringer. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg