Bilder fra Hellas 2012

Heihei♥ Vet jeg sa jeg skulle blogge og legge ut masse bilder med en gang jeg kom hjem igjen fra Hellas, men sånn ble det ikke. For det første har jeg  ikke funnet dataen min før i går. Aner ikke hvorfor jeg ikke bare tittet i skolesekken med en gang. Noen ganger tror jeg at jeg fremdeles er blond. Eller jeg tror ikke. Jeg vet! Haha. Jeg har også vært veldig sliten etter flyturen og resten av reisen. Klærene måtte jo vaskes og jeg har sovet. Men nå skal jeg være flink å holde det jeg lovet! 

Har akkurat kommet hjem fra en kjøretur til Koppang. Syns selv jeg klarte meg veldig bra. Håper alle de bilene og lastebilene jeg møtte ikke trodde jeg var gal, haha! Skal se på noe lekser før jeg skal se på Gøy på Landet på tv. Denne uken er det fra Koppang, noe som er litt kult da. Så kjenner jeg han ene godt, så da er det jo ekstra gøy!

 

Haha, dette ble mange bilder! Og det kommer fler senere. Nå er det gøy på landet! Vi snakkes

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg