Connection failed

Hei. Det blir litt dårlig med oppdateringer her på bloggen når vi er her i Hellas. Nettet på hotellet er veldig tregt, så det tar hundre år å laste opp noen bilder og så tar det enda flere år å komme inn på blogg.no.. Det er litt kjedelig, men jeg har prøvd så godt jeg kan. Nå har det bare blitt enda tregere så da velger jeg å prioritere å slappe av, sole meg og bade. Så kan jeg heller oppdatere dere ordentlig med bilder når jeg er hjemme igjen. Høres ikke det greit ut?

Nå skal vi sove her. Vi har vært veldig flinke til å legge oss tidlig, så det må vi fortsette med. Vi er jo en time forran dere i Norge, så klokken er snart tolv her. Det betyr at det bare er ti minutter til søteste Ronja har bursdag. Gratulerer så mye med dagen i morgen søte deg♥ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg