Hellas dag en

Heei! Skulle egentlig ha blogget i går, men da fikk jeg ikke koblet meg opp på nettet. Derfor prøver jeg meg igjen i dag. Dette innlegget skulle derfor vært postet i går. Dagen gikk for det meste ut på å bade, sole oss og se oss litt rundt her om kring. I morgen skal vi ut på en båt sightseeing. Det gleder jeg meg veldig til! Skal ta masse bilder som jeg kan dele med dere sånn at dere kan få se hvor fint det er her osv. Kan begynne med noen bilder fra i går.  

Har sikkert brukt godt over en time til å laste opp disse bildene. Så gruer meg allerede til imorgen. Da poster ejeg bilder fra i dag og de vi tar imorgen. Vi koser oss hvertfall veldig her, og jeg er såå glad jeg ikke er hjemme i Norge med regn og minusgrader! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg