Ukens spørsmål #5

Hei, fikk plutselig en del spørsmål de siste dagene, så tenkte å svare på dem nå. Leeeenge siden jeg har hatt ukens spørsmål, så det var på tide. Noe du lurer på til neste gang?

 

Hvordan er Midt-Østerdal VGS? Trives du på studiespessialisering?

Skolen er bra den. Klart den er mye mye mindre enn alle de andre videregående skolene, men jeg trives veldig bra. Klassen min er også den beste som finnes! 

Hvordan foundation og pudder bruker du?

Jeg bruker en Chanel foundation og sjokoladepudderet fra Too faced.

Hvor mye kostet smykket?

Tror det kostet rundt 199-, men er ikke helt sikker. Vet heller ikke om det er i salg lenger

Hvor i Hellas er det dere skal?

Vi skal til en øy som heter Skiathos. GLEDER MEG!

Hvor kjlper du ting til rommet ditt?

Finner for det meste ting hos Ikea, Keremmerhuset, Home & Cottage og andre butikker med fine ting.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg