Bare fire dager igjen


Æææ, i dag er det bare fire dagen igjen til jeg skal til Hellas! Drar dit med Kaja og hennes familie pluss pluss! Å som jeg gleder meg! Jeg er en person som virkelig elsker sol, varme, sand mellom tærene, hav og bassenger! Tror jeg må flytte til et slikt land når jeg blir litt større – baere sånn at jeg kan være et sånt stede absolutt hele tiden! Har ikke helt bestemt meg enda om jeg skal ta med meg dataen eller hva jeg gjør. Husker jeg syns det var trælvint å blogger fra iPhonen hele tiden i Egypt, så kanskje jeg tar den med meg. Må aller først se hvor mye jeg klarer å pakke. Haha, gruer meg som en liten ungen til å sette meg ned med kofferten. Jeg hater virkelig å pakke!

Akkurat i dag ser jeg ikke ut på håret. Hadde litt dårlig tid i morres, så fikk hverken tørket eller rettet det. Så det endte med at jeg satte det opp i en liten topp. Så i dag har jeg vært en sau. Derfor blir det ingen bilder av meg nå. 

Genser og hals fra Bik Bok // Smykke Veromoda

Jeg har gjort ferdig matte innleveringen til torsdag, å det var kjempegodt! I morgen skal jeg og Kaja trene styrke og så blir det kanskje litt kondisjon på torsadg. Denne uken kommer til å gå så utrolig fort! 

5 kommentarer

Siste innlegg