Mandags barn og havets regnbuer

I går var en sånn dag da bloggingen ble litt glemt. Vet jeg sa jeg skulle oppdatere utover kvelden, men vi kom hjem sent og jeg la meg med en gang. Var hvertfall ute å jogget igår, spiste middag i koia med jaktlaget og gjorde litt lekser. Har en del prøver og innleveringer denne uken, så bloggingen blir ikke prioritert før det er gjort. Har satt sammen noen bilder fra i dag og i går sånn at dere kan se mitt fantastiske liv i bilder. For ikke å glemme meg uten sminke og Heddas stooooore sko..

Hedda ville så vedig gjerne komme på bloggen. Er en stund siden nå, så da er det bra at dere ser igjen det søte fjeset hennes! Ellers sitter jeg å irriterer meg over at folk sender meg spillforespørsler på Facebook. KAN DERE SOM GJØR DET VÆR SÅ SNILL Å SLUTTE? Hater at jeg har masse varsler som det står: Blablabla har innvitert det til å spille bubble witch osv.. Nå skal jeg øve til samfunnsfag prøve imorgen, kriminalitet here we go! Vi snakkes senere♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg